FAQ

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn kleding inbrengen?

Van januari t/m april kan lente- en zomerkleding ingebracht worden en van juli t/m oktober herfst- en winterkleding. Dit kan op dinsdag t/m vrijdag tussen 10:00 – 17:00 uur. Hiervoor dien je eerst contact op te nemen en een afspraak te maken.

Moet ik een afspraak maken om kleding in te brengen?

Ja, je moet een afspraak maken om kleding in te brengen. Neem voor het maken van een afspraak contact met ons op.

Welke merken accepteren jullie?

Zie het overzicht met merken.

Welke merken accepteren jullie niet?

Wij nemen geen kleding in van Hema, Zara, Only, Vera Moda, Primark, H&M, DiDi, Esprit, Mexx, Costes en soortgelijke ketens. Ook kleding van Claudia Sträter, Cora Kemperman, Miss Etam, etc. nemen we niet in.

Wie bepaalt de verkoopprijs?

ZOT Rotterdam bepaalt de prijzen. Daarbij letten we vooral op het merk en de staat waarin het item verkeert.

Hoe lang blijft de kleding in de winkel hangen?

Je kleding hangt gedurende het lopende seizoen in de winkel.

Mag kleding bij ZOT Rotterdam worden geruild?

Nee, kleding kan bij ons niet geruild of geretourneerd worden. Uiteraard hebben we wel paskamers.

Kan ik pinnen bij ZOT Rotterdam?

Ja, je kan bij ons met PIN betalen, met gewone betaalpassen en diverse creditcards. We accepteren Mastercard, Visa, Maestro, American Express, V Pay, Visa Electron, JCB, Diners Club, China Union Pay en Discover.

 

Heb je een andere vraag? Laat het ons weten.